« Svibanj 2026 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
UPITNIK ZA UČITELJICE RN - REZULTATI
UPITNIK ZA RODITELJE- REZULTATI
UPITNIK ZA UČENIKE - REZULTATI
UPITNIK ZA UČITELJE PN - REZULTATI
UPITNIK ZA STRUČNU SLUŽBU I RAVNATELJICU - REZULTATI
NAŠ MOTO:
KOMPETENCIJE - KREATIVNOST - SURADNJA - TOLERANCIJA
MISIJA:
GRADITI ODNOSE U ŠKOLI TEMELJENE NA POVJERENJU, POŠTENJU, TIMSKOM RADU I MEĐUSOBNOM UVAŽAVANJU. UČENICIMA OMOGUĆITI DA ISKAZUJU SVOJU KREATIVNOST, RAZVIJAJU SAMOPOŠTOVANJE, INOVATIVNOST, SAMOSTALNOST, PODUZETNOST I TOLERANCIJU.
VIZIJA:
POTICAJNA I SIGURNA ŠKOLA U KOJOJ JE UGODNO RADITI I UČITI, U KOJOJ SVI DAJU, ALI I TRAŽE MAKSIMUM.
STRATEŠKI CILJEVI:
- Preobrazba škole u organizaciju koja uči - stalno se mijenjati i učiti
- Voditi stalnu brigu o kvaliteti odgojno-obrazovnog rada uvođenjem novih načina poučavanja u skladu s postojećim resursima
- Razvijati kreativnost, poduzetnost, inovativnost, uspješnost kod učenika, ali i učitelja
- Osposobiti učenike za samostalan rad i samopoučavanje
- Od svakog dionika odgojno-obrazovnog procesa očekivati napredovanje u radu, izvrsnost, odgovornost prema obvezama
- Razvijati natjecateljski duh, samopouzdanje, kritičko mišljenje, socijalne i komunikacijske vještine, međusobno povjerenje i pozitivno ozračje
- Transformirati tradicionalnu ulogu učitelja od onoga koji prenosi znanje, do onoga koji organizira proces učenja i samoučenja: učitelj - nositelj i kreator promjena
- Omogućiti profesionalni razvoj i napredovanje učitelja omogućivši im stjecanje i usavršavanje temeljnih kompetencija
- Rezultate i postignuća pratiti i kontrolirati - provoditi vrednovanje i samovrednovanje (na razini škole, ali i osobnog rada) osluškivanjem potreba svih dionika u odgojno-obrazovnom procesu
- Ukjlučivanje škole (učenika i učitelja) u projekte na višim razinama (korištenje digitalnih resursa E-Twining i Erasmus +
- Poraditi na vizuelnom identitetu škole
- Odluke temeljiti na činjenicama, jasnim pravilima. Sve treba biti podređeno ostvarenju ciljeva uz jasno postavljena pravila
- Osposobiti učenike za život razvijanjem potrebnih vještina i kompetencija
- STALNO SE MIJENJATI, UČITI I NAPREDOVATI
(usuglašeno i usvojeno na sjednici Vijeća učitelja 30. studenog 2016.)