preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vitomir Širola-Pajo" Nedešćina

 > Naslovnica
Vijesti

Stručni skup o poučavanju učenika s IT u redovnim odgojno-obrazovnim programima

Autor: Administrator , 17. 5. 2017.

U OŠ "Vitomir Širola-Pajo" Nedešćina u utorak, 16. svibnja održan je stručni skup za učitelje i stručne suradnike  na temu " Učenici s intelektualnim teškoćama u redovnim odgojno-obrazovnim programima". Skup je održan na poziv škole  u organizaciji AZOO.

Skupu su, uz učitelje  škole domaćina, nazočili i učitelji OŠ Ivana Batelića iz Raše te OŠ Matije Vlačića iz Labina.

 

O vrstama teškoća i zakonskom okviru poučavanja učenika s teškoćama govorio je u uvodnom dijelu Robert Cimperman, viši savjetnik za učenike s teškoćama pri Agenciji za odgoj i obrazovanje.

 Tamara Dubrovič, magistra edukacijske rehabilitacije i učitelj defektolog pri Centru za odgoj i obrazovanje Rijeka,  učiteljima je pojasnila što se podrazumijeva pod pojmom intelektualne teškoće, koje su osobitosti učenika s IT, klasifikaciju prema stupnju IQ, teškoće koje prate učenike s IT u redovnim programima (govor, percepcija, pamćenje, pozornost...) te koja je uloga učitelja u prepoznavanju IT kod učenika.

Tijekom predavanja upoznala je učitelje s metodologijom izrade IOOP-a (individualiziranih odgojno obrazovnih programa za svakog učenika s teškoćama) i mogućim načinima prilagodbe programskih sadržaja učenicima. 

Sudeći prema pitanjima kojih je bilo podosta, može se zaključiti da je teme skupa bila i više nego korisna i zanimljiva. 

Inače, upravo se 16. svibnja obilježava kao Dan osoba s intelektualnim teškoćama u RH. 








Vijesti

Stručni skup o poučavanju učenika s IT u redovnim odgojno-obrazovnim programima

Autor: Administrator , 17. 5. 2017.

U OŠ "Vitomir Širola-Pajo" Nedešćina u utorak, 16. svibnja održan je stručni skup za učitelje i stručne suradnike  na temu " Učenici s intelektualnim teškoćama u redovnim odgojno-obrazovnim programima". Skup je održan na poziv škole  u organizaciji AZOO.

Skupu su, uz učitelje  škole domaćina, nazočili i učitelji OŠ Ivana Batelića iz Raše te OŠ Matije Vlačića iz Labina.

 

O vrstama teškoća i zakonskom okviru poučavanja učenika s teškoćama govorio je u uvodnom dijelu Robert Cimperman, viši savjetnik za učenike s teškoćama pri Agenciji za odgoj i obrazovanje.

 Tamara Dubrovič, magistra edukacijske rehabilitacije i učitelj defektolog pri Centru za odgoj i obrazovanje Rijeka,  učiteljima je pojasnila što se podrazumijeva pod pojmom intelektualne teškoće, koje su osobitosti učenika s IT, klasifikaciju prema stupnju IQ, teškoće koje prate učenike s IT u redovnim programima (govor, percepcija, pamćenje, pozornost...) te koja je uloga učitelja u prepoznavanju IT kod učenika.

Tijekom predavanja upoznala je učitelje s metodologijom izrade IOOP-a (individualiziranih odgojno obrazovnih programa za svakog učenika s teškoćama) i mogućim načinima prilagodbe programskih sadržaja učenicima. 

Sudeći prema pitanjima kojih je bilo podosta, može se zaključiti da je teme skupa bila i više nego korisna i zanimljiva. 

Inače, upravo se 16. svibnja obilježava kao Dan osoba s intelektualnim teškoćama u RH. 








Vijesti

Stručni skup o poučavanju učenika s IT u redovnim odgojno-obrazovnim programima

Autor: Administrator , 17. 5. 2017.

U OŠ "Vitomir Širola-Pajo" Nedešćina u utorak, 16. svibnja održan je stručni skup za učitelje i stručne suradnike  na temu " Učenici s intelektualnim teškoćama u redovnim odgojno-obrazovnim programima". Skup je održan na poziv škole  u organizaciji AZOO.

Skupu su, uz učitelje  škole domaćina, nazočili i učitelji OŠ Ivana Batelića iz Raše te OŠ Matije Vlačića iz Labina.

 

O vrstama teškoća i zakonskom okviru poučavanja učenika s teškoćama govorio je u uvodnom dijelu Robert Cimperman, viši savjetnik za učenike s teškoćama pri Agenciji za odgoj i obrazovanje.

 Tamara Dubrovič, magistra edukacijske rehabilitacije i učitelj defektolog pri Centru za odgoj i obrazovanje Rijeka,  učiteljima je pojasnila što se podrazumijeva pod pojmom intelektualne teškoće, koje su osobitosti učenika s IT, klasifikaciju prema stupnju IQ, teškoće koje prate učenike s IT u redovnim programima (govor, percepcija, pamćenje, pozornost...) te koja je uloga učitelja u prepoznavanju IT kod učenika.

Tijekom predavanja upoznala je učitelje s metodologijom izrade IOOP-a (individualiziranih odgojno obrazovnih programa za svakog učenika s teškoćama) i mogućim načinima prilagodbe programskih sadržaja učenicima. 

Sudeći prema pitanjima kojih je bilo podosta, može se zaključiti da je teme skupa bila i više nego korisna i zanimljiva. 

Inače, upravo se 16. svibnja obilježava kao Dan osoba s intelektualnim teškoćama u RH. 








OGLASNA PLOČA
 
Spomen knjiga

 
Kalendar
« Kolovoz 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

 
E-ŠKOLA


 
E-UPISI
 
Korisni linkovi


 > MZOS
 > AZOO
 > Net u školi
 > English4u2



 
Edukativne igrice


 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 6. 2010.

Ukupno: 285351
Ovaj mjesec: 1297
Ovaj tjedan: 407
 
 > Naslovnica
CMS za škole logo
Osnovna škola "Vitomir Širola-Pajo" Nedešćina / Nedešćina 103, HR-52231 Nedešćina / os-vspajo-nedescina.skole.hr / ured@os-vspajo-nedescina.skole.hr
preskoči na navigaciju