« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
UPITNIK ZA UČITELJICE RN - REZULTATI
UPITNIK ZA RODITELJE- REZULTATI
UPITNIK ZA UČENIKE - REZULTATI
UPITNIK ZA UČITELJE PN - REZULTATI
UPITNIK ZA STRUČNU SLUŽBU I RAVNATELJICU - REZULTATI
U OŠ "Vitomir Širola-Pajo" Nedešćina u utorak, 16. svibnja održan je stručni skup za učitelje i stručne suradnike na temu " Učenici s intelektualnim teškoćama u redovnim odgojno-obrazovnim programima". Skup je održan na poziv škole u organizaciji AZOO.
Skupu su, uz učitelje škole domaćina, nazočili i učitelji OŠ Ivana Batelića iz Raše te OŠ Matije Vlačića iz Labina.
O vrstama teškoća i zakonskom okviru poučavanja učenika s teškoćama govorio je u uvodnom dijelu Robert Cimperman, viši savjetnik za učenike s teškoćama pri Agenciji za odgoj i obrazovanje.
Tamara Dubrovič, magistra edukacijske rehabilitacije i učitelj defektolog pri Centru za odgoj i obrazovanje Rijeka, učiteljima je pojasnila što se podrazumijeva pod pojmom intelektualne teškoće, koje su osobitosti učenika s IT, klasifikaciju prema stupnju IQ, teškoće koje prate učenike s IT u redovnim programima (govor, percepcija, pamćenje, pozornost...) te koja je uloga učitelja u prepoznavanju IT kod učenika.
Tijekom predavanja upoznala je učitelje s metodologijom izrade IOOP-a (individualiziranih odgojno obrazovnih programa za svakog učenika s teškoćama) i mogućim načinima prilagodbe programskih sadržaja učenicima.
Sudeći prema pitanjima kojih je bilo podosta, može se zaključiti da je teme skupa bila i više nego korisna i zanimljiva.
Inače, upravo se 16. svibnja obilježava kao Dan osoba s intelektualnim teškoćama u RH.