« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
UPITNIK ZA UČITELJICE RN - REZULTATI
UPITNIK ZA RODITELJE- REZULTATI
UPITNIK ZA UČENIKE - REZULTATI
UPITNIK ZA UČITELJE PN - REZULTATI
UPITNIK ZA STRUČNU SLUŽBU I RAVNATELJICU - REZULTATI
U utorak, 16. veljače našu školu posjetila je kujica Zara sa svojom instruktoricom Katarinom Žumbar. Zara i njena instruktorica uključene su u program R.E.A.D. koji je dio pet therapy programa, odnosno terapijskog programa sa psima. Pokazalo se da djeca koja tek počinju čitati imaju poteškoća i teško čitaju. Obično su djeca uznemirena, osjećaju se neugodno pred ...
učiteljima i drugom djecom, boje se da će pogriješiti. Dok čitaju psu oni se opuste , ne osjećaju nelagodu te se koncentriraju samo na čitanje. Takav se način rada provodi i u drugim hrvatskim gradovima, ali i u svijetu te je pokazao iznimne rezultate u podizanju povjerenja i samopoštovanja kod djece.
Zara će sa svojom trenericom i Štefanijom Prosenjak-Žumbar, socijalnim pedagogom i licenciranim europskim psihoterapeutom dolaziti tijekom školske godine u školsku knjižnicu i tamo će u malim grupama uz pomoć knjižničarke Sandre Stipanov raditi s učenicima na poboljšanju njihovih socijalnih vještina. Cilj ovih radionica je poticanje i promicanje navika čitanja, poboljšanje koncentracije, motivacije i pažnje kod djece, ali i smanjenje stresa i tjeskobe te poticanje ugodnog i opuštenog druženja. Obzirom da sve sudionice već mnogo godina sudjeluju u raznim aktivnostima u radu s djecom i odraslima na ovaj način žele pomoći djeci da postignu bolji napredak u čitanju jer kao što znamo čitanje nam je cjeloživotna vještina koju moramo njegovati kako bismo odgojili zadovoljnog pojedinca koji će moći pomoći napretku svoje zajednice.