« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
UPITNIK ZA UČITELJICE RN - REZULTATI
UPITNIK ZA RODITELJE- REZULTATI
UPITNIK ZA UČENIKE - REZULTATI
UPITNIK ZA UČITELJE PN - REZULTATI
UPITNIK ZA STRUČNU SLUŽBU I RAVNATELJICU - REZULTATI
U srijedu 29. svibnja obilježili smo Dan škole. Bio je to dan druženja učenika područne i matične škole kroz različite aktivnosti koje su za njih osmislili njihovi učitelji.
Učenici nižih razreda vrijeme su proveli radeći u kreativnim radionicama i na sportskim natjecanjima.
Prvaši i drugaši igrali su elementarne i štafetne igre i veseljem i glasnim navijanjem i bodrenjem ispunili naše igralište.
Učenici trećih i četvrtih razreda imali su radionice izrade novi stvari od materijala za reciklažu. Djevojčice su napravile morsku haljinu s pripadajućim torbicama, a dječaci izradili maskotu škole.
Vrijeme u školskom dvorištu često provodimo pod granama našeg jedinstvenog hrasta i zato su za maskotu odabrali upravo njega i stvorili moćnog Hrastka „Ruke majke i oca isprepliću se s djetetom tvoreći čvor između njih, povezujući njih troje u obiteljsko jedinstvo“, rekao je kipar Henry Moore za svoju skulpturu koju čine 3 ljudske figure. Upravo su skulpture ovog velikog umjetnika bile inspiracija učenicima petih razreda. Oblikovali su u glini figure žene ili majke i djeteta, mali format. Odabrani motiv oblikovali su spontano, motivirani i posebno odabranom glazbom i postigli izvrsne rezultate .
U radionici dramskih vježbi i improvizacija učenici šestih razreda međusobno su se bolje upoznali, opustili, stekli neke nove vještine i što je najvažnije, zabavili se. Okušali su se u ulozi zbora i dirigenta, osjetili kako je biti nečije ogledalo, poigrali su se svojim tijelom, pokretom, glasom, gestom i mimikom. Pokušali su dočarati različite osjećaje, misli, stanja … Ove vježbe pridonose razvijanju samopouzdanja i gubljenja straha od javnog nastupa, ključne su za razvoj djece, omogućavajući im ne samo zabavu, već i razvijanje različitih vještina poput kreativnosti, socijalnih sposobnosti, emocionalne inteligencije, komunikacije i samopouzdanja
Učenici sedmih razreda, podijeljeni u dvije grupe, proveli su zabavno vrijeme tražeći izlaz iz učionice. Kako bi pronašli ključ, sedmaši su rješavali zagonetke iz raznih nastavnih predmeta uključujući matematiku, povijest, geografiju, tjelesnu kulturu, a iskazali su se i u poznavanju engleskog i talijanskog jezika i iščitavanju hijeroglifa. Učenici su se Escape roomu prethodnih dana jako veselili, a sada možemo reći da im je igra ispunila sva očekivanja.
Paukova mreža i Tarzan igre su u kojima su uživali naši osmaši. Zadatak nije mogao biti ostvaren bez međusobnog pomaganja i timskog rada. Ekipe su snage odmjerile i s učiteljima na školskom igralištu.
Veseo i radostan dan u kojem smo pokazali koliko toga znamo i možemo!