« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
UPITNIK ZA UČITELJICE RN - REZULTATI
UPITNIK ZA RODITELJE- REZULTATI
UPITNIK ZA UČENIKE - REZULTATI
UPITNIK ZA UČITELJE PN - REZULTATI
UPITNIK ZA STRUČNU SLUŽBU I RAVNATELJICU - REZULTATI
Tijekom zadnjeg tjedna mjeseca rujna, na satovima engleskog i talijanskog jezika proslavili smo Europski dan jezika. Ovaj važan datum posvećen važnosti učenja jezika obilježava se svakog 26. rujna, još od 2001. godine na inicijativu Vijeća Europe te u suradnji s Europskom komisijom. Cilj obilježavanja Europskog dana jezika jest poticanje jezične raznolikosti i promicanje učenja stranih jezika radi međukulturnog razumijevanja i razvijanja svijesti o bogatoj kulturnoj baštini našeg kontinenta.
Tako su učenici 5. razreda na satu talijanskog jezika pogledali kratke crtiće Ivica i Marica te Crvenkapica te su zatim istraživali kako glase nazivi poznatih bajki i priča na engleskom i talijanskom jeziku. Uz to su nacrtali i prigodne naslovnice. Pogotovo im je bilo zabavno doznati da naslov bajke Ivica i Marica braće Grimm ima sličan naziv na talijanskom (Hänsel e Gretel) i engleskom jeziku (Hansel and Gretel).
Učenici 6. razreda izradili su plakat s izrazima vezanim za pozdrave i upoznavanje na talijanskom i engleskom jeziku te su kao i učenici 7. razreda istraživali službenu web stranicu posvećenu Europskom danu jezika. Učenici su slušali audio isječke razgovora na različitim europskim jezicima i pritom pogađali o kojem se jeziku radi. Također je učenicima bilo zanimljivo pogađati nazive europskih država na znakovnom jeziku.
Učenici 8. razreda pretraživali su podatke o zadanim europskim državama i upisivali ih na to predviđene listiće te bojili zastave tih država u odgovarajućim bojama. Pritom im je posebno bilo „fora“ tražiti tradicionalna jela i slavne osobe koje potječu iz tih država. Osmaši su također opisivali karakterne osobine svojih najboljih prijatelja koristeći talijanski i engleski jezik.
Više o aktivnostima učenika pogledajte u galeriji slika.