« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
UPITNIK ZA UČITELJICE RN - REZULTATI
UPITNIK ZA RODITELJE- REZULTATI
UPITNIK ZA UČENIKE - REZULTATI
UPITNIK ZA UČITELJE PN - REZULTATI
UPITNIK ZA STRUČNU SLUŽBU I RAVNATELJICU - REZULTATI
U utorak, 17. veljače 2015. učenici 4. razreda matične škole bavili su se temom sigurnosti na Internetu koja se realizirala u obliku trosatne integrirane nastave iz hrvatskog jezika i sata razrednika. Integriranu nastavu provele su razredna učiteljica Ksenija Knapić i pedagoginja škole Erna Okanović.
Učenici su najprije na satu hrvatskog jezika sa svojom razrednom učiteljicom čitali stihove o računalu te analizirali strip o korištenju računala i svog slobodnog vremena. Nakon toga nastava se preselila u informatičku učionicu u kojoj su s pedagoginjom škole aktivno odradili radionice o sigurnosti na Internetu.
Cilj nastave bio je da učenici uz aktivno sudjelovanje usvoje i primjenjuju pravila ponašanja na Internetu, prepoznaju svoje i ponašanje drugih, prilagode svoje ponašanje pravilima, utječu na druge svojim pozitivnim primjerom, uoče da je digitalni ugled skup informacija objavljenih o nekome na Internetu, zaključe da na digitalni ugled utječu svi njihovi tragovi u komunikaciji (poštivanje pravila na Internetu, poruke na mobitelu, komunikacija tijekom igranja online igara). U radu s učenicima korišteni su interaktivni edukativni materijali – igrice i on-line kvizovi – s mrežne stranice www.petzanet.hr , te memo kartice s porukama za sigurnije korištenje Interneta.
Integrirana nastava realizirana je u sklopu Građanskog odgoja i obrazovanja sa svrhom da učenik koristi dobrobiti Interneta i društvenih mreža za razvoj demokratskog društva te izbjegava i štiti se od mogućih zlouporaba.