preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vitomir Širola-Pajo" Nedešćina

Login
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

TERMINKO aplikacija za naručivanje školska medicina
TERMINKO
UGASIMO NASILJE
UGASIMO NASILJE
GOOGLE UČIONICA

 

E-DNEVNIK

    

I - nastava

IDEMO U SREDNJU

Upisi.hr - Nacionalni informacijski sustav prijava i upisa u srednje škole

 

VIRTUALNA KNJIŽNICA

Za ponavljanje gradiva

Portal za učenike

/

e-Škola

Edukativne igrice
Dobre igre
Carnet

CARNET logo

Portal za škole

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Čitatelj u ogledalu Teorije izbora
Autor: Sandra Stipanov, 1. 10. 2014.

23. rujna u Labinu je otvoren Labin KVAŠ 2014., međunarodni – stručno znanstveni skup škola koje promiču ideje Kvalitetne škole američkog autora Williama Glassera. Skup se održao u organizaciji Srednje škole Mate Blažine Labin pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta, Agencije za odgoj i obrazovanje, Istarske županije i Grada Labina na temu Snaga naših škola. 


Skup je trajao do 25. rujna u Rapcu. Po prvi puta u Labinu boravio je i istaknuti irski psiholog Brian Lennon iz Dublina kao prvi presjedavajući Instituta Williama Glassera, koji promovira model  Glasserove kvalitetne škole. Na skupu su se mogla čuti 44 izlaganja, 13 radionica i pogledati 3 postera.

Učiteljica naše škole Sandra Stipanov i učiteljica Đurđica Martinčić iz OŠ „ Ivo Lola Ribar“ koje imaju certifikat iz Teorije izbora i završile su Kvalitetnu školu održale su radionicu pod nazivom Čitatelj u ogledalu Teorije izbora.

Vještina čitanja je temelj za postizanje boljeg uspjeha u školi.

Cilj radionice je bio pokazati da knjižnica i učionica mogu postati mjesto u kojem će se svi osjećati dobrodošli, mjesto bez prisile i neugode. Mjesto gdje se istražuje, razgovara, stvara, ponekad iglasno raspravlja.

U Glasserovoj kvalitetnoj školi cijeli je sustav oblikovan tako da pomogne učenicima

poboljšati svoj život kroz učenje informacija, vještina i vrijednosti koje će im pomoći živjeti

odgovorno i uspješno, sada i u budućnosti.

Želja nam je da kroz radionice koje će biti temeljene na Teoriji izbora i njenoj primjeni unastavnom procesu učenici ostvare svoje potencijale, razvijaju osobnu odgovornost isamokontrolu. Rad u radionici prilika je da se učenici bez prisile, prijetnje ili nagrađivanjapouče o načinima kako djelotvorno mogu zadovoljiti svoje potrebe te efikasno i odgovornorješavati probleme razgovarajući o njima.Radionica daje model škole u kojoj se poučavaju znanja i vještine korisne za život i u kojojučenici stječu uvjerenje da će, ulože li napor u obrazovanje dodati kvalitetu svom životu.

Ovakvim radom, osim stjecanja vještine čitanja, učenici na zabavan način uče o sebi ali i otome kako s drugima graditi kvalitetne odnose.

Da bi učenici mogli savladati vještinu čitanja za to je potrebna i podrška roditelja. To je bila prilika da takvim suradničkim radom roditelji dobiju uvid u to koliko je za uspjeh njihovog djeteta važno stvarati dobre odnose s učiteljima i sa školom.

Roditelji su poticani da koriste osobne potencijale, znanja i vještine na nastavnom satu tako što su čitali djeci prilagođene tekstove.

Ovakav način rada bio je vrlo motivirajući i za učenike, a i za roditelje jer im je pomogao dastvore dobre odnose i zadovolje svoje potrebe.

Radionici je pristupilo 18 sudionika kojima je prikazan jedan dio radionice koja se sprovela s učenicima, ali i dio koji su odradili roditelji. Radionica je protekla u veselom i zabavnom ozračju.

I na kraju.....

Dijete je knjiga iz koje čitamo i u koju pišemo.

                                     Đurđica Martinčić i Sandra Stipanov

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju