« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
UPITNIK ZA UČITELJICE RN - REZULTATI
UPITNIK ZA RODITELJE- REZULTATI
UPITNIK ZA UČENIKE - REZULTATI
UPITNIK ZA UČITELJE PN - REZULTATI
UPITNIK ZA STRUČNU SLUŽBU I RAVNATELJICU - REZULTATI
23. rujna u Labinu je otvoren Labin KVAŠ 2014., međunarodni – stručno znanstveni skup škola koje promiču ideje Kvalitetne škole američkog autora Williama Glassera. Skup se održao u organizaciji Srednje škole Mate Blažine Labin pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta, Agencije za odgoj i obrazovanje, Istarske županije i Grada Labina na temu Snaga naših škola.
Skup je trajao do 25. rujna u Rapcu. Po prvi puta u Labinu boravio je i istaknuti irski psiholog Brian Lennon iz Dublina kao prvi presjedavajući Instituta Williama Glassera, koji promovira model Glasserove kvalitetne škole. Na skupu su se mogla čuti 44 izlaganja, 13 radionica i pogledati 3 postera.
Učiteljica naše škole Sandra Stipanov i učiteljica Đurđica Martinčić iz OŠ „ Ivo Lola Ribar“ koje imaju certifikat iz Teorije izbora i završile su Kvalitetnu školu održale su radionicu pod nazivom Čitatelj u ogledalu Teorije izbora.
Vještina čitanja je temelj za postizanje boljeg uspjeha u školi.
Cilj radionice je bio pokazati da knjižnica i učionica mogu postati mjesto u kojem će se svi osjećati dobrodošli, mjesto bez prisile i neugode. Mjesto gdje se istražuje, razgovara, stvara, ponekad iglasno raspravlja.
U Glasserovoj kvalitetnoj školi cijeli je sustav oblikovan tako da pomogne učenicima
poboljšati svoj život kroz učenje informacija, vještina i vrijednosti koje će im pomoći živjeti
odgovorno i uspješno, sada i u budućnosti.
Želja nam je da kroz radionice koje će biti temeljene na Teoriji izbora i njenoj primjeni unastavnom procesu učenici ostvare svoje potencijale, razvijaju osobnu odgovornost isamokontrolu. Rad u radionici prilika je da se učenici bez prisile, prijetnje ili nagrađivanjapouče o načinima kako djelotvorno mogu zadovoljiti svoje potrebe te efikasno i odgovornorješavati probleme razgovarajući o njima.Radionica daje model škole u kojoj se poučavaju znanja i vještine korisne za život i u kojojučenici stječu uvjerenje da će, ulože li napor u obrazovanje dodati kvalitetu svom životu.
Ovakvim radom, osim stjecanja vještine čitanja, učenici na zabavan način uče o sebi ali i otome kako s drugima graditi kvalitetne odnose.
Da bi učenici mogli savladati vještinu čitanja za to je potrebna i podrška roditelja. To je bila prilika da takvim suradničkim radom roditelji dobiju uvid u to koliko je za uspjeh njihovog djeteta važno stvarati dobre odnose s učiteljima i sa školom.
Roditelji su poticani da koriste osobne potencijale, znanja i vještine na nastavnom satu tako što su čitali djeci prilagođene tekstove.
Ovakav način rada bio je vrlo motivirajući i za učenike, a i za roditelje jer im je pomogao dastvore dobre odnose i zadovolje svoje potrebe.
Radionici je pristupilo 18 sudionika kojima je prikazan jedan dio radionice koja se sprovela s učenicima, ali i dio koji su odradili roditelji. Radionica je protekla u veselom i zabavnom ozračju.
I na kraju.....
Dijete je knjiga iz koje čitamo i u koju pišemo.
Đurđica Martinčić i Sandra Stipanov