« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
UPITNIK ZA UČITELJICE RN - REZULTATI
UPITNIK ZA RODITELJE- REZULTATI
UPITNIK ZA UČENIKE - REZULTATI
UPITNIK ZA UČITELJE PN - REZULTATI
UPITNIK ZA STRUČNU SLUŽBU I RAVNATELJICU - REZULTATI
I ove godine održana je radionica u trajanju od dva školska sata za učenike četvrtih razreda područne i matične škole kao dio Građanskog odgoja i obrazovanja, a za provedbu je bila zadužena pedagoginja škole i učiteljica informatike Erna Okanović. Aktivnosti su ciljano usmjerene na upoznavanje učenika s mogućnostima zlouporabe Interneta, kao i s mehanizmima zaštite, te su koncipirane na način da zahtijevaju aktivno sudjelovanje učenika i njihovu međusobnu interakciju. Radionici je prethodilo ispunjavanje anketnog listića o navikama učenika vezanih za računala i Internet koje su učenici odradili sa svojim učiteljicama, a iz dobivenih podataka može se iščitati da:
-
28% anketiranih učenika računalo (tablet, pametni telefon) koristi za igranje, te s istim postotkom u obrazovne svrhe (učenje, pisanje i sl.), a 23% računalo služi za gledanje filmova
- 71% anketiranih učenika na internetu dnevno provode sat vremena, 18% provode 3 sata, a 6% više od 3 sata
- 57% njih na internetu najviše koriste YouTube, dok Facebook koristi samo jedan učenik
- 47% učenika izjavilo je da im roditelji ne ograničavaju pristup internetu
- 71 % njih ne bi otišlo na sastanak uživo s osobom koju je upoznalo online, dok njih 29% nije sigurno što bi učinilo.
Ostali rezultati ankete bit će prezentirani roditeljima.
Aktivnosti na radionici odrađivale su se kroz 3 modula, od kojih je svaki uključivao određene interaktivne aktivnosti na teme: Pristojno ponašanje na internetu, Netiquette, Promisli prije nego izgovoriš, Tvoja digitalna osobna iskaznica, Moj novi prijatelj. Teme su bile popraćene i edukativnim videosadržajima i online igrama, kao i kvizovima koje se izradili učenici osmih razreda.