« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
UPITNIK ZA UČITELJICE RN - REZULTATI
UPITNIK ZA RODITELJE- REZULTATI
UPITNIK ZA UČENIKE - REZULTATI
UPITNIK ZA UČITELJE PN - REZULTATI
UPITNIK ZA STRUČNU SLUŽBU I RAVNATELJICU - REZULTATI
POZIV NA DOSTAVU PONUDA U POSTUPKU JEDNOSTAVNE NABAVE
OZNAKA PROJEKTA Z-18/17
OSNOVNA ŠKOLA „VITOMIR ŠIROLA-PAJO“ NEDEŠĆINA,
NEDEŠĆINA 103, 52231 NEDEŠĆINA
OIB: 11188537984
Telefon: 01 4680 24052865605 , fax: 052865605
Internetska adresa: www.os-vspajo-nedescina.skole.hr
Ime i prezime: KLARA ŠVRAKA
Ustrojbena jedinica: RAVNATELJICA
Telefon: 098825466
E-pošta: klara.svraka@skole.hr
Fax: 052 865 605
Gospodarski subjekti trebaju sva dodatna pitanja u vezi poziva i/ili predmeta nabave poslati u pisanoj formi na gore navedeni e-mail ili broj fax-a.
Predmet nabave: Sanacija kosog krova na zgradi Područne škole Sveti Martin na k.č. 997/13 K.O. Martinski
Tehničke specifikacije (opis): svi potrebni radovi navedeni su u troškovniku za izvođenje radova
Posebni uvjeti i zahtjevi koje gospodarski subjekti trebaju ispuniti (ako je potrebno):
_____________________________________________________________________________________________
*Ako se nabavlja roba ili usluga iz inozemstva, potrebno je priložiti točan i potpun naziv i opis konkretne robe i svih bitnih stručno tehničkih zahtijeva na engleskom jeziku.
IV. PODACI O PONUDI
Kriterij za odabir ponude (označi):
x najniža cijena*
ekonomski najpovoljnija ponuda (navesti kriterij za odabir i metodologiju ocjene ENP-a)
________________________________________________________________________________________
**Cijena treba biti izražena u kunama bez PDV-a s uračunatim svim troškovima i popustima. Ukupna cijena ponude je cijena ponude s PDV-om koji se iskazuje posebno.
Rok za dostavu ponude: 8 dana od dana zaprimanja poziva na dostavu ponuda
Rok valjanosti ponude: ne kraći od 30 dana
Ponuditelji dostavljaju svoje ponude u roku za dostavu ponude (označi):
ili osobno u tajništvu škole
Na omotnici je potrebno naznačiti naziv i adresu ponuditelja kao i naziv predmeta nabave na koju se ponuda odnosi s naznakom: 'ne otvaraj'.
Mjesto izvršenja: Područna škola Sveti Martin, Martinski bb
Rok početka izvršenja: očekivani početak dostave robe/izvršenje usluga ili radova je 8 dana od zaprimanja narudžbenice ili potpisivanja ugovora
NAPOMENA:
Sukladno članku 12. st. 1. t. 1. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ 120/16) na ovaj postupak nabave ne primjenjuje se Zakon o javnoj nabavi jer je procijenjena vrijednost nabave manja od zakonskog praga, te se ovaj postupak provodi kao jednostavna nabava.
KLASA: 360-01/19-01/01 Ravnateljica:
URBROJ: 2144-18-01-19-1 Klara Švraka, prof.
Nedešćina, 4. listopada 2019.