« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
UPITNIK ZA UČITELJICE RN - REZULTATI
UPITNIK ZA RODITELJE- REZULTATI
UPITNIK ZA UČENIKE - REZULTATI
UPITNIK ZA UČITELJE PN - REZULTATI
UPITNIK ZA STRUČNU SLUŽBU I RAVNATELJICU - REZULTATI
Proteklih mjesec dana u našoj školi učenici trećeg i četvrtog razreda pričali su samo o Zagrebu. Na planu mjesta tražili smo što ćemo posjetiti, gledali smo dokumentarni film o Zagrebu, učili, istraživali o životinjama te još mnogo toga. Napokon je došao i taj petak, 21.listopad. To što smo krenuli već oko 6:15 nije ih spriječilo u zabavi i pjevanju već od ranog jutra.
Vesela ekipa je za početak posjetila novootvoreni Zoološki vrt. Zmije,medvjedi,lav,nojevi,ptice... S oduševljenjem su trčali od nastambe do nastambe pokušavajući vidjeti što više životinja.
U Tehničkom muzeju obišli smo stalnu postavu s naglaskom na promet. Nakon toga uslijedila je radionica Abeceda novaca. Učenici su na interaktivan način učili kako novac nastaje, zarađuje se, troši, štedi te što su to kamate i krediti. Svaki učenik dobio je svoju karticu te su krenuli u akciju. Vrlo brzo su shvatili da ne mogu trošiti ako na kartici nemaju dovoljno novčića. Učenici su glumili kako bi zaradili, odgovarali na pitanja, a neki donirali siromašnima. Na kraju su dobili izvod tj.stanje ručuna. Neki su ostali iznenađeni.
Za kraj smo razgledali centar grada. Gradom nas je vodio vodič Goran, prof.povijesti. Uspinjača,Katedrala,Markov trg,Krvav most,Trg bana Josipa Jelačića oduševili su djecu. Bacanjem novčića u Manduševac,svatko je zaželio ponešto. Razgledavanje je završilo zajedničkim fotografiranjem ispred kipa bana Josipa Jelačića.
Povratak kući je bio još glasniji i veseliji. Naravno da je uslijedilo pitanje:kada ćemo opet.