« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
UPITNIK ZA UČITELJICE RN - REZULTATI
UPITNIK ZA RODITELJE- REZULTATI
UPITNIK ZA UČENIKE - REZULTATI
UPITNIK ZA UČITELJE PN - REZULTATI
UPITNIK ZA STRUČNU SLUŽBU I RAVNATELJICU - REZULTATI
Naša matična škola jedna je od 120 škola u RH koje nemaju sportsku dvoranu te je odvijanje tjelesne aktivnosti djece otežano zbog nedostatka prostora i pripadajuće opreme za vježbanje. U tu je svrhu Zavod za javno zdravstvo doniralo školama bez sportske dvorane komplete poligona za tjelesnu aktivnost školske djece koji se mogu upotrebljavati u zatvorenom ili otvorenom prostoru.
Nakon uspješno provedenog pilot projekta i njegove pozitivne stručne evaluacije od strane Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja, Kineziološkog fakulteta i Fakulteta strojarstva i brodogradnje (o sigurnosti korištenih materijala), Hrvatski zavod za javno zdravstvo je uz pomoć Ministarstva zdravlja, u sklopu provedbe Nacionalnog programa „Živjeti zdravo“, osigurao sredstva za kupnju 120 kompleta didaktičke opreme kako bi ih donirao svim matičnim osnovnim školama u RH koje nemaju sportske dvorane. Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta i Agencija za odgoj i obrazovanje potpisali su sporazum o suradnji s Hrvatskim zavodom za javno zdravstvo koji obuhvaća implementaciju i edukaciju ravnatelja i školskih timova matičnih osnovnih škola koje nemaju sportsku dvoranu.
Djeca današnjice sve su manje aktivna zbog sedentarnog načina života, što ima velike reperkusije na zdravlje. Stoga je važno od najranije dobi utjecati na aktivnost djece, a upravo se u razdoblju od 1. do 4. razreda osnovne škole, najveći broj djece prvi put susreće s organiziranim tjelesnim vježbanjem. Uočen je problem provedbe cjelokupne satnice tjelesne i zdravstvene kulture u razrednoj nastavi u osnovnim školama uglavnom prouzrokovan nedostatkom ili ograničenjima vezanim za sportske dvorane, te u manjem broju slučajeva, stanjem školskog dvorišta.
U petak,19.veljače na satu tjelesne kulture učenici 2. razreda matične škole praktično su pokazali kako se poligon može iskoristiti za nastavu tjelesne kulture.