« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
UPITNIK ZA UČITELJICE RN - REZULTATI
UPITNIK ZA RODITELJE- REZULTATI
UPITNIK ZA UČENIKE - REZULTATI
UPITNIK ZA UČITELJE PN - REZULTATI
UPITNIK ZA STRUČNU SLUŽBU I RAVNATELJICU - REZULTATI
Europski dan jezika obilježava se 26. rujna svake godine s ciljem promicanja važnosti učenja stranih jezika i naglašavanja jezične i kulturne raznolikosti. Iz tog su razloga i ove godine učenici matične i područne škole različitim aktivnostima obilježili taj dan na nastavi engleskog i talijanskog jezika.
Na satu engleskog jezika u matičnoj školi, učenici 6. i 7. razreda odigrali su kviz koji se sastojao od 20 pitanja, a kvizom su se dotaknuli brojnih zanimljivih činjenica o jezicima. Učenici 5. razreda pisali su pozdrave i izraze za upoznavanje na različitim jezicima te su se pritom morali poslužiti i tražilicom na internetu. Pisanje pozdrava i izraza za upoznavanje nastavili...
su učenici 7. razreda na satu talijanskog jezika te su pritom svoje radove objedinili na velikom plakatu. Učenici su posjetili i službenu web stranicu posvećenu Europskom danu jezika te im je bilo zanimljivo slušati audio isječke razgovora na različitim europskim jezicima i pritom pogađati o kojem se jeziku radi.
U područnoj školi u Sv. Martinu, obilježavanje Europskog dana jezika također je protekao u zabavi i učenju. Na nastavi engleskog jezika učenici su kroz razne jezične izazove i kvizove učili važnosti poštivanja svih europskih jezika. Tako su slušali razgovore i pogađali jezike, pokušavali odgonetnuti riječi iz znakovnog jezika, izgovarati teško izgovorljive riječi (eng. tongue twisters), testirali svoje znanje o jezicima našeg kontinenta, te igrali jezičnu igru "Razgovaraj s nama". Tijekom rujna polaznici nastave talijanskog jezika, sa svojim su učiteljicama sustavno uspoređivali i povezivali sličnosti između talijanskog i engleskog jezika. Došli su do zaključka da, iako pripadaju dvjema različitim skupinama jezika, indoeuropskoj i romanskoj, imaju i dodirnih točaka te da pojedine riječi vrlo slično zvuče. Učenici su najviše sličnosti pronašli u nazivima mjeseca u godini, pojedinim imenicama te u pridjevima kojima opisujemo karakter ili vanjski izgled osobe.
Svjesnost o bogatstvu poznavanja stranog jezika učenike je dovela do već poznate krilatice "Koliko jezika znaš, toliko vrijediš" te su zdušno sami sebi obećali da će biti još ustrajniji u sTjecanju znanja.
Učiteljice: Vedrana Barić, Marčela Rajković Crevar, Marina Antolović i Leticija Sinčić Ćorić