« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
UPITNIK ZA UČITELJICE RN - REZULTATI
UPITNIK ZA RODITELJE- REZULTATI
UPITNIK ZA UČENIKE - REZULTATI
UPITNIK ZA UČITELJE PN - REZULTATI
UPITNIK ZA STRUČNU SLUŽBU I RAVNATELJICU - REZULTATI
U petak, 27. svibnja obilježili smo Dan škole na malo drugačiji način od dosadašnjih. Bilo je to druženje učenika i učitelja matične i područne škole uz razne sportske i zabavne aktivnosti.
Učenici nižih razreda družili su se u područnoj školi u Sv.Martinu gdje su uz štafetne igre i graničara proveli veselo i razigrano prijepodne.
Za učenike viših razreda u matičnoj školi bilo je pripremljeno šest razliitih aktivnosti Učenici su bili podijeljeni u špest grupa te su se svakih 30 minuta izmjenjivali u igraonicama. Uz dvije sporstke igraonice, bilo je tu matematičkih, jezičnih, društvenih igara i potrage za blagom.
UZ odbojku, sportske su igraonice sadržavale tri etape igara sa špagom: hodanje po niskm uževlju, tarzan i špagom u krug. Sve su igre imale za cilj poticanje suradništva i prijateljstva. Naime, za savladavanje zadataka bila je potrebna pomoć suigrača i prijatelja.
Matematičke igre sadržavale su rješavanje sudoku križaljke, stereograme (dvodimenzionalne slike koje se nakon kraćeg promatranja pretvaraju u trodimenzionalne) te izrada mreže kocke u parovima na način da je svatko mogao koristiti samo jednu ruku ( jedan drži trokut, drugi crta).
Potraga za blagom je bila osmišljena na način da su u prostorijama škole i dvorištu postavljeni QR kodovi sa zadatcima koje su učenici trebali rješavati a odnosili su se na pojmove iz engleskog i talijanskog jezika.
Od društvenih igara koje su bile ponuđene, učenici su odabrali igru " Grad, država.." Zadatak igre je bio pronaći pojmove vezane uz lektiru, geografiju i opću kulturu koje počinju zadanim slovom. Najveći izazov su bili geografski pojmovi.
Jezične igre su također bile veoma zabavne učenicima jer su uz pomoć uputa na karticama trebali pogađati zadane riječi koje je protivnik morao objašnjavati poantomimom ili crtanjem.
Atmosfera u igraonicama bila je veoma pozitivna i poticajna, učenici su odlično surađivali i zajedno rješavali zadatke.
Na kraju svega zaključili smo svi zajedno da bi ovakvih susreta i druženja trebalo biti više puta tijekom godine.
Kratki video zapis s Dana škole možete pogledati ovdje: