« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
UPITNIK ZA UČITELJICE RN - REZULTATI
UPITNIK ZA RODITELJE- REZULTATI
UPITNIK ZA UČENIKE - REZULTATI
UPITNIK ZA UČITELJE PN - REZULTATI
UPITNIK ZA STRUČNU SLUŽBU I RAVNATELJICU - REZULTATI
U četvrtak, 3.3.2022. učenici od 5. – 8. r. matične i područne škole u pratnji razrednika i predmetnih učitelja realizirali su integriranu terensku nastavu kojom se obilježila 101. obljetnica Labinske republike.
Koordinatorice svih aktivnosti bile su Marčela Rajković Crevar, učiteljica povijesti i talijanskog jezika i Erna Okanović Višković, pedagoginja škole, a realizaciju zadanih ishoda po predmetima odradili su predmetni učitelji: Marčela Rajković Crevar, učiteljica povijesti i talijanskog jezika; Suzana Cvijić Jeremić, Marina Hrvatin i Vedrana Hrelja Zupan učiteljice hrvatskog jezika,; Tina Peteani Jurić, učiteljica matematike; Leticija Sinčić Ćorić, učiteljica talijanskog jezika, Elvis Vickić, učitelj geografije, Marino Matošić, učitelj glazbene kulture, Maja Načinović, učiteljica tjelesne i zdravstvene kulture i Eda Miljković, vjeroučiteljica.
Cilj nastave bio je usmjeren na otkrivanje lokalne zavičajne baštine, uočavanje specifičnosti lokalne baštine aktivnim i istraživačkim učenjem prema zadanim ishodima iz nastavnih predmeta, razvijanje svijesti o potrebi očuvanja lokalne baštine te realizacija ishoda iz međupredmetnih tema.
Svoja su istraživanja iz povijesti prezentirali : Ella Galo, 5.r. MŠ – Legenda o pronalasku ugljena na Labinštini, Kelly Tomanjik, 8.r. MŠ – Labinska republika 1921., Sara Bernaz i Lana Licul, 6.r. MŠ - Krvova placa nekad i sad, Nika Kontošić, 7.r.MŠ - Sv. Barbara - zaštitnica rudara, Mai Poldrugovac, 8.r. MŠ - Giuseppina Martinuzzi.
Na labinjonskoj cakavici čitali su Paola Golja, 5.r. PŠ – (Suzana Mušković - Kovarska hći ), Gaetano Batelić, Daria Radičanin, Tomas Gregorinić, Ivona Zupičić, 5.r. PŠ – (Atilio Zahtila - Kovari ), Mateo Verbanac, Ema V., Lana V., Katarina Načinović, 8 .r. PŠ - (Malvina Mileta - Crni sneh (ulomci) (Svakidašnjica i Kovarice)), te Veronika Franković i Fabiana Martinčić, 6.r. PŠ – autorska pjesma Život rudara.
Na talijanskom jeziku čitale su Veronika Franković i Fabiana Martinčić, 6.r. PŠ – (Mario Lodi – pjesma na talijanskom jeziku), dok su učenici Ian Mikuljan, Maris Načinović, Sara Vojić, 6.r. MŠ i Maila Šumberac, 5.r. MŠ čitali svoje autorske pjesme na talijanskom jeziku posvećene rudarima. Učenici 6. r. i 7.r. – MŠ – prikazali su kratke igrokaze na temu života rudarskih obitelji motivirani romanom „Crni sneh“ autorice Malvine Mileta.
Matematički zadatak - grafički prikaz broja radnika i tona iskopanog ugljena po godinama, rješavali su Ana Fonović , Sara Bernaz , Maris Načinović, Erik Stepčić, Alan Faraguna , 6.r.MŠ
Na kraju svi učenici zajedno su otpjevali pjesmu A. Šćulca „Kovari“.
Nakon Krvove place uslijedilo je orijentacijsko kretanje po terenu u Parku skulptura Dubrova. Učenici su u određenom vremenu trebali, uz pomoć kompasa i dobivenih uputa, pronaći 4 skrivena markera na području Parka.
Nakon uspješno obavljenog zadataka, svi sudionici nastavili su pješačenje do škole. Na ovaj način učenici i učitelji su kao sudionici integriranog nastavnog dana obilježili važan dan u povijesti lokalne zajednice – njegujući vrijednosti svog zavičaja.