« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
UPITNIK ZA UČITELJICE RN - REZULTATI
UPITNIK ZA RODITELJE- REZULTATI
UPITNIK ZA UČENIKE - REZULTATI
UPITNIK ZA UČITELJE PN - REZULTATI
UPITNIK ZA STRUČNU SLUŽBU I RAVNATELJICU - REZULTATI
U utorak, 5. travnja učenici 8. razreda matične i područne škole u pratnji učeitelja geografije odradili su terensku nastavu na temu Porječje rijeke Raše-Boljunčice (od izvora do ušća). Cil terenske nastave bio je raščlaniti i prepoznati elemente toka rijeke Raše-Boljunčice, uočiti promjene u geografskom prostoru nastale uslijed gospodarskih aktivnosti posljednjih 100-ak godina, osvijestiti potrebu očuvanja vode,zraka, tla i bioraznolikosti za buduće generacije.
Obišlo se ukupno 5 lokacija...
počevši od Plomina-plominskog zaljeva. Na toj lokaciji učenici su upoznati sa stanjem prije isušivanja Čepićkog jezera i skretanja rijeke Boljunčice u plominski zaljev, te promjenama koje su nastave nakon izgradnje postojenja TE 1 i 2.
Na lokaciji Čepićko jezero (polje) učenici su rzgledali mjesto na kjem je isteklo Čepićko jezero i skrenut tok rijeke Boljunčice. Isušivanje jezere je klasični primjer uništenja prirodne sredine izrazite bioraznolikosti i preusmjeravanje na poljporivredne aktivnosti s ekološki upitnim posljedicama na okoliš (tlo i voda).
Lokaciju Pićanskog luga upoznali smo u kružnoj vožnji oko samog luga. To je mjesto formiranja rijeke Raše koja nastaje spajanjem više manjih pritoka (nekada se i voda Čepićkog jezera prelijevala u Pićanski lug). Zbog rudarskih aktivnosti i kasnijeg nastanka industrijske zone prostor je znatno izmijenjen.
Posjetili smo i atraktivni slap Sopot na Švićkom potoku, potom ulaz rijeke Raše u kanjon kojim se probija kroz istarski vapnenački ravnjak na putu do mora. Kraj našeg obilaska bilo je ušće rijeke Raše u Raškom zaljevu na prostoru Bršice.
Učenici su u pisanom obliku dobili opis posjećenih lokacija, a svoj osvrt s temama za promišljanje o transformaciji geografskog prostora trebaju napisati u formi eseja.
Učitelj geografije: Elvis Vickić