« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
UPITNIK ZA UČITELJICE RN - REZULTATI
UPITNIK ZA RODITELJE- REZULTATI
UPITNIK ZA UČENIKE - REZULTATI
UPITNIK ZA UČITELJE PN - REZULTATI
UPITNIK ZA STRUČNU SLUŽBU I RAVNATELJICU - REZULTATI
U Matičnoj školi su učenici 3., 5. i 7. razreda sa učiteljicama Suzanom Cvijić Jeremić i Slađanom Jukić obilježili Svjetski dan čitanja naglas. Učenici i učiteljice čitali su naglas pjesme, priče, ulomke iz romana te razgovarali o bitnim odrednicama čitanja naglas.
Najzanimljivije su bile neobične priče i pjesme iz djela hrvatskog pjesnika Zvonimira Baloga, neobične bajke u stihu Ivanke Borovac, priča “Vrlo zapetljan čvor“ Manuela Šumberca te nagrađeni hrvatski roman za djecu "Ljeto na jezeru Čiču"Jasminke Tihi–Stepanić.
Projekt je osnovao LitWorld 2010. kao priliku da ljudi širom svijeta proslave radost čitanja naglas i zalažu se za pismenost kao temeljno ljudsko pravo koje pripada svima.
Cilj je poticati roditelje i druge odrasle da s čitanjem naglas djetetu započnu već od njegova rođenja kako bi čitanje postalo dijelom svakodnevnog ugodnog druženja roditelja i djece, te kako bi se stvorila posebna emocionalna veza između djeteta i odrasle osobe koja mu čita.
Tijekom posljednjih deset godina, Svjetski dan čitanja naglas razvio se u globalni pokret milijuna čitatelja, pisaca i slušatelja iz zajednica širom svijeta koji se okupljaju kako bi odali počast radosti i moći čitanja i dijeljenja priča i nastavili proširivati definiciju i opseg globalne pismenosti.
Čitajte naglas!
Slađana Jukić, mag.bibl. i Suzana Cvijić Jeremić, prof.