« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
UPITNIK ZA UČITELJICE RN - REZULTATI
UPITNIK ZA RODITELJE- REZULTATI
UPITNIK ZA UČENIKE - REZULTATI
UPITNIK ZA UČITELJE PN - REZULTATI
UPITNIK ZA STRUČNU SLUŽBU I RAVNATELJICU - REZULTATI
Učenici 6. razreda matične škole obrađivali su temu srednjovjekovnih gradova, te su tom prilikom posjetili Stari grad u Labinu kako bi iz prve ruke vidjeli obilježja srednjovjekovnog grada. U integriranoj terenskoj nastavi povijesti i informatike, uz pratnju učiteljice povijesti Marčele Rajković Crevar i učiteljice informatike Erne Okanović Višković učenici su se upoznali sa izgledom, planom, kulturnim i povijesnim znamenitostima, legendama, te znamenitim povijesnim ličnostima svoga zavičaja. Svoje istraživanje zabilježili su na zanimljivim fotografijama.
U sklopu terenske nastave posjetili su i Narodni muzej, koji je smješten u baroknoj palači Battiala- Lazzarini, u kojem su prošli kroz čitavu povijest Labina i okolice, a najzanimljiviji dio muzeja svakako im je bio posjet rekonstrukciji rudnika.
Kustos Vedran Kos proveo je učenike kroz Memorijalnu zbirku Matije Vlačića Ilirika, znamenitog Labinjana, teologa i reformatora, čija se 500. godišnjica rođenja obilježavala prošle godine. Učenicima je bilo zanimljivo čuti da je Matija Vlačić u svom životnom vijeku napisao 200- njak knjiga, te da je imao 18 djece.
Učenici su i sami prepričavali događaje za koje su čuli od svojih roditelja, djedova i baka, te o predmetima koje njihove obitelji čuvaju kao uspomenu na neka davna vremena.
Nakon provedene terenske nastave za učenike je osmišljen digitalni interaktivni kviz koji su rješavali na nastavi, a od snimljenih fotografija izrađen je videouradak.