« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
UPITNIK ZA UČITELJICE RN - REZULTATI
UPITNIK ZA RODITELJE- REZULTATI
UPITNIK ZA UČENIKE - REZULTATI
UPITNIK ZA UČITELJE PN - REZULTATI
UPITNIK ZA STRUČNU SLUŽBU I RAVNATELJICU - REZULTATI
Već petu godinu zaredom pedagoginja škole Erna Okanović s učenicima viših razreda područne i matične škole provodi radionice iz ciklusa «Što mogu promijeniti? – Moj svijet» kao dio ŠPP-a. Naglasak je na aktivnom sudjelovanju učenika te na učenju pomoću igranja uloga s ciljem preobrazbe ponašanja. Ključ je unutarnja motivacija pojedinca kao ideja vodilja svake preobraze.
Uvod u radionice bile su aktivnosti «zagrijavanja» u kojima su učenici pjevali svoje ime, te se opuštali uz vježbu smijanja.
Učenici petih i šestih razreda sudjelovali su u radionici «Postani super junak/junakinja» upoznavajući se s pojmovima empatija, humanost, društvena aktivnost. Cilj radionice bio je da učenici navedu poželjne ljudske osobine, istraže mogućnost vlastitog angažmana u društvenim promjenama i suprotstave se neželjenim pojavama u društvu. Tako su crtajući svoje omiljene super junake i navodeći njihove osobine učenici osvijestili da i njihova moć leži u navedenim osobinama i da samo o njima ovisi hoće li ih koristiti.
U sedmom i osmom razredu kroz radionicu «Zbogom nasilje» nastojalo se ukazati na problem etiketiranja, podržati različitost, uvidjeti sličnost među ljudima, te osmisliti vlastite prijedloge za podizanje svijesti o raznim oblicima nasilja među učenicima. Učenici su kroz uživljavanje i igranje uloga pokušali osvijestiti s kojim se to problemima i predrasudama susreću neke od najčešće etiketiranih skupina u školama (npr. šminkeri, štreberi, punkeri, učenici s poremećajem u prehrani, učenici slabijeg imovinskog stanja…) Raspravljalo se i o oblicima nasilja među vršnjacima kao i o ulozi i osvješćivanju pojedinca u situacijama gdje je prisutno nasilje.