preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vitomir Širola-Pajo" Nedešćina

Login
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

TERMINKO aplikacija za naručivanje školska medicina
TERMINKO
UGASIMO NASILJE
UGASIMO NASILJE
GOOGLE UČIONICA

 

E-DNEVNIK

    

I - nastava

IDEMO U SREDNJU

Upisi.hr - Nacionalni informacijski sustav prijava i upisa u srednje škole

 

VIRTUALNA KNJIŽNICA

Za ponavljanje gradiva

Portal za učenike

/

e-Škola

Edukativne igrice
Dobre igre
Carnet

CARNET logo

Portal za škole

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Radionice za učenike od 5. do 8. razreda «Što mogu promijeniti? – Moj svijet»
Autor: Erna Okanović Višković, 11. 3. 2014.

Već petu godinu zaredom pedagoginja škole Erna Okanović s učenicima viših razreda područne i matične škole provodi radionice iz ciklusa «Što mogu promijeniti? – Moj svijet»  kao dio ŠPP-a. Naglasak je na aktivnom sudjelovanju učenika te na učenju pomoću igranja uloga s ciljem preobrazbe ponašanja. Ključ je unutarnja motivacija pojedinca kao ideja vodilja svake preobraze.


Uvod u radionice bile su aktivnosti «zagrijavanja» u kojima su učenici pjevali svoje ime, te se opuštali uz vježbu smijanja.

Učenici petih i šestih razreda sudjelovali su u radionici «Postani super junak/junakinja» upoznavajući se s  pojmovima empatija, humanost, društvena aktivnost. Cilj radionice bio je da učenici navedu poželjne ljudske osobine, istraže mogućnost vlastitog angažmana u društvenim promjenama i suprotstave se neželjenim pojavama u društvu. Tako su crtajući svoje omiljene super junake i navodeći njihove osobine učenici osvijestili da i njihova moć leži u navedenim osobinama i da samo o njima ovisi hoće li ih koristiti.

U sedmom i osmom razredu kroz radionicu «Zbogom nasilje» nastojalo se ukazati na problem etiketiranja, podržati različitost, uvidjeti sličnost među ljudima, te osmisliti vlastite prijedloge za podizanje svijesti o raznim oblicima nasilja među učenicima. Učenici su kroz uživljavanje i igranje uloga pokušali osvijestiti s kojim se to problemima i predrasudama susreću neke od najčešće etiketiranih skupina u školama (npr. šminkeri, štreberi, punkeri, učenici s poremećajem u prehrani, učenici slabijeg imovinskog stanja…) Raspravljalo se i o oblicima nasilja među vršnjacima kao i o ulozi i osvješćivanju pojedinca u situacijama gdje je prisutno nasilje.

     





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju