« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
UPITNIK ZA UČITELJICE RN - REZULTATI
UPITNIK ZA RODITELJE- REZULTATI
UPITNIK ZA UČENIKE - REZULTATI
UPITNIK ZA UČITELJE PN - REZULTATI
UPITNIK ZA STRUČNU SLUŽBU I RAVNATELJICU - REZULTATI
U sklopu ŠPP, pedagoginja škole Erna Okanović je s učenicima nižih razreda područne i matične škole odradila radionice iz ciklusa «Čarobno blago u meni», petog po redu.
Uz aktivno sudjelovanje učenika kroz različite igre i zadatke naglasak je stavljen na spontanost, poticajnu atmosferu, uvažavanje tolerancije, poštivanje tuđih ideja i razvijanje vještine samokontrole.
Uvod u radionice bile su aktivnosti «zagrijavanja» u kojima su učenici pjevali svoje ime, te se opuštali uz vježbu smijanja.
Učenici 1. razreda upoznati su s važnošću slušanja drugih, te da su moć slušanja i moć govorenja podjednako značajne. Kroz igru «Drago mi je da sam ja – ja» ukazano im je da smo svi zbog nečega vrijedni (iako se međusobno razlikujemo) i da je svakome drago da je upravo onakav kakav jest. Uz pomoć klupka užeta zajedno su izrađivali «Mrežu međusobnog poštovanja» istodobno govoreći jedni drugima zbog čega se poštuju. Zajedno smo pročitali i prokomentirali pjesmicu «Živimo zajedno, ali s razlikama» , te na kraju odigrali «Dodirni me nježno» s ciljem usvajanja životne vrijednosti da je dobro činiti drugima ono što bi i sami htjeli da nama drugi čine.
Cilj radionice u 2. razredu bio je istražiti pojmove «ja» i «ne ja» , razumjeti kako su ljudi slični i različiti te da je promjena moguća. Uz pomoć kreativne vizualizacije učenici su odradili vježbu «Da sam ja životinja», te su crtali sebe u «Čarobnom zrcalu».
U 3. razredu se kroz dvije radionice govorilo o osjećajima i odnosima. Cilj je bio istražiti i imenovati najrazličitije osjećaje, bolje razumjeti prirodu osjećaja i način na koji različiti osjećaji mogu dovesti do različitih načina ponašanja. Naglasak je bio na osjećaju ljutnje. Ljutnju je važno prepoznati i izraziti je na način prihvatljiv okolini. Učenici su crtali ljutnju – kroz apstraktan crtež ili konkretan sadržaj. Nakon crtanja ispunjavali su upitnik odgovarajuća na pitanja vezana za osjećaj ljutnje. Uz pomoć nacrtanog stabla «Zagrli me» učenici su svoje brige objesili na grane uz naputak da na svoje drvo Zagrli me prije spavanja ostave sve brige.
Četvrti razred sudjelovao je u radionici čija je tema bila zadirkivanje. Raspravljalo se o tome što je to zadirkivanje, da li su ga ikada doživjeli i na koji se sve način može nekoga zadirkivati. Na taj način nastojala se istražiti vještina postavljanja pitanja, bolje razumjeti priroda osjećaja, te istražiti priroda prijateljskih odnosa.