« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
UPITNIK ZA UČITELJICE RN - REZULTATI
UPITNIK ZA RODITELJE- REZULTATI
UPITNIK ZA UČENIKE - REZULTATI
UPITNIK ZA UČITELJE PN - REZULTATI
UPITNIK ZA STRUČNU SLUŽBU I RAVNATELJICU - REZULTATI
Kao i svake godine,učenici naše škole obilježili su Hrvatski olimpijski dan.U holu škole postavili smo olimpijske krugove napravljene od obručeva za vježbanje.S učenicima OŠ Ivo Lola Ribar iz Labina odigrali smo nogometnu utakmicu.Svi učitelji i učenici taj su dan obukli bijele majice i tako doprinijeli obilježavanju HOD-a.
Učiteljica TZK: Sava Sprčić
Učenici OŠ Nedešćina i Ivo Lola Ribar
I učenici nižih razreda su na svoj način dali doprinos obilježavanju HOD-a.Nakon upoznavanja olimpijskih simbola (krugova i plamena) pročitali su olimpijsku zakletvu.U skladu sa zakletvom i u duhu olimpizma održana su međurazredna takmičenja."Brže,više,jače" bila je krilatica koju su sva djeca motivirano provodila.Pohvaljujemo prvaše koji su se izvrsno snašli i borili "kao veliki".Na kraju smo čestitali pobjednicima i ponovili poznatu izreku "važno je učestvovati".
Učiteljica Jasna Pajcur
Učenici 6. i 8. razreda proslavili su Hrvatski olimpijski dan na satovima hrvatskog jezika,prisjećajući se poznatih hrvatskih olimpijaca.Pročitali smo intervju s Vladom Šolom,naslikali olimpijske krugove na razrednom plakatu.Učenici 8. razreda su raspravljali o utjecaju sporta i reklame.Utvrđivali su razgovorom zašto proizvođači biraju baš te osobe za reklamiranje svojih proizvoda.Upotrijebili smo i element stripa gdje smo na šaljiv način prikazali neke olimpijske sportove.Na kraju smo razgovarali o tekstu iz udžbenika hrvatskog jezika o sportskom duhu te analizirali pravila sportskog ponašanja.
Učiteljica Suzana Cvijić-Jeremić
Učenici drugog razreda od glinamola izradili su medalje za pobjednike disciplina učenika mlađih razreda.